Beyond the Limit
Welkom op Beyond the Limit!

nobody can touch me without pain 2pt455z
Beyond the Limit
Welkom op Beyond the Limit!

nobody can touch me without pain 2pt455z
Beyond the Limit
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 nobody can touch me without pain

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ace

Ace


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : voor jullie een vraag, voor mij een weet

Character sheet
Leeftijd: 20
Shinigami/Meester: /
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 6:19 am

Ace zat met zijn ogen gesloten op een schommel in de speeltuin. Voor hem waren twee kinderen aan het spelen in het zand, voor de rest was er geen levende ziel te bekennen. De schommel was zo het enige wat nog fatsoenlijk overeind stond. Als je Ace zag, zou je denken dat hij geen vlieg kwaad deed. Door zijn blonde haren en groene ogen kon hij zijn klussen makkelijk klaren gewoon omdat mensen hem meteen vertrouwden. Zijn ouders werden vermoord op zijn twaalfde door onbekende mannen. Een man had hem opgevangen en leren moorden, op zijn achtiende zocht hij de mannen die de dood van zijn ouders op hun geweten hadden en liet ze aan een pijnlijke dood sterven. Sindsdien ging hij door het leven als huurmoordenaar en omdat hier redelijk veel mensen worden vermoord, viel hij niet zo hard op. Ace deed zijn ogen open toen een man naast hem kwam zitten. "Ben jij Ace Wright?" Er was angst te horen in de stem van de man en een glimlach verscheen om Ace's lippen. "That's me." Hij hield ervan dat mensen bang van hem waren. "Zou jij hem uit de weg willen ruimen?" De man haalde een foto uit zijn zak en gaf die met trillende handen aan de huurmoordenaar. Er stond een man van eind de veertig op, een man die met zijn zoon tv aan het kijken was. Het verdriet van de familie van de slachtoffers deed hem niets, hij vond dat mensen ook eens mochten meemaken wat hij had meegemaakt. "Ik maak er wel tijd voor." Dat was het teken voor de man om te vertrekken, Ace zal hem een brief geven als zijn klus geklaard was, anders zag de man het wel op het nieuws. Toen de man weg was, sloot Ace zijn ogen weer. De beelden van de dood van zijn ouders bleven keer op keer terugkomen en stopte alleen als hij kon moorden. De kinderen die in de zandbak aan het spelen waren, waren al naar huis gegaan. Nu was het tijd voor de jongeren die dachten dat ze groot waren om de speeltuin onveilig te maken. Hij trok zich er niets van aan, niemand kon tegen hem op.

[voor wie wil]
Terug naar boven Ga naar beneden
L

L


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-07-10

Character sheet
Leeftijd: 25
Shinigami/Meester: Geen
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 8:35 am

Met zijn normale standaard kleding, een witte trui en een lichtblauwe spijkerbroek, liep L, bekend onder vele namen, en beroemd over de hele wereld rustig en kalm met zijn beide handen in beide broekzakken, links én rechts. L was wel toe aan een wandeling, aangezien hij dagenlang in het donker zat bij een laptopje, waar hij als het er toe deed een bericht stuurde met een veranderde stem. L dacht ondertussen aan veel dingen, aan hoe hij werd genoemd. Voor gewone mensen die niet eens dicht in de buurt waren bij het feit dat hij L was, werd hij 'Hideki Ryuuga' genoemd. Voor sommige werd hij 'Ryuuzaki' genoemd, en zelfs twee namen die nergens op slaan, werd hij ook benoemd. Deze twee namen waren 'Eraldo Coil' en 'Deneuve'. L keek naar een blonde jongen, die aan het praten was met een man, die vanaf deze afstand er redelijk bang uitzag. Zijn ogen gleden over de twee personen, en hij keek vervolgens naar de twee kinderen, die blij en vrolijk aan het spelen waren. Met zijn gezicht, dat geen één emotie liet zien, liep hij - met nogsteeds zijn handen in zijn zakken - naar de speeltuin. Hij ging op de glijbaan zitten, op de manier hoe hij zat. Als mensen iets er iets van zeiden, zei hij altijd op een engels accent; 'I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%.' L keek om zich heen. De zon was al een beetje naar onder, wat betekende dat het een uur of 6 was. L liet zich van de glijbaan glijden, en bleef op het laatste moment stil zitten, door zichzelf te stoppen met z'n voeten. Hij zat met zijn voeten nu in 't zand, maar met zijn kont op de glijbaan. Met nogsteeds geen enkele emotie op zijn gezicht, keek hij - te zien aan zijn ogen - onderzoekend naar de twee. 'Wat uit de weg willen ruimen?' sprak L wijs, zonder enige emotie op beide zijn gezicht, en in zijn stem. Hij had het een en ander gehoord, en keek de twee met slapende ogen aan, oftoewel half dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace

Ace


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : voor jullie een vraag, voor mij een weet

Character sheet
Leeftijd: 20
Shinigami/Meester: /
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 11:45 am

Ace had al die tijd niet geantwoord tot de man uit het zicht verdwenen was en alle kinderen weg waren. Langzaam deed hij zijn ogen terug open en keek de man van onder zijn wimpers aan. "Waarom zou jij dat moeten weten?" Zijn stem was niet zo emotieloos als die van de ander, maar zijn stem klonk geamuseerd. Zijn stem heeft altijd al geamuseerd geklonken, tenzij hij echt kwaad was. Ace kneep zijn ogen tot spleetjes en bekeek de man die aan de glijbaan zat. Hij had normale kleding aan en je zag niet aan hem dat hij een moordenaar was of niet, maar aan Ace zag je dat ook niet dus je kon nooit weten. Zijn groene ogen bleven even op de man hangen, maar na een tijdje sloot hij ze weer om de gedachten aan zijn ouders kwijt proberen te raken.

"Ace kruip snel onder het bed." De stem van zijn vader klonk dringend, dus deed Ace wat hij zei. Zijn voeten verdwenen net onder het bed als een stuk of vier mannen de slaapkamer van zijn ouders in komen lopen. Ze hebben alle vier een pistool vast en beginnen op zijn ouders te schieten. Ace wilde roepen, maar zijn instinkt hield hem tegen. Als hij nu stil was, zou hij op een dag zijn wraak kunnen nemen. Nadat al het geschreeuw was gestopt en de moordenaars al een tijdje weg waren durfde Ace pas van onder het bed uit komen. Eerst knielde hij bij zijn vader neer. Zijn huid voelt koud aan en hij kijkt levenloos naar het plafond. Bij zijn moeder is het net hetzelfde. Er ligt overal bloed en in de lichamen van Ace's ouders zitten verschillende gaten.

Ace schud met zijn hoofd om de gedachte van zich af te zetten. Hij doet zijn ogen terug open en kijkt de man strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
L

L


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-07-10

Character sheet
Leeftijd: 25
Shinigami/Meester: Geen
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 1:15 pm

Met zijn emotieloze blik, en een nog op een neergaande schommel als achtergrond geluid, keek hij de man aan, alsof hij in de verte aan het staren was, terwijl L eigenlijk met zijn gedachte ergens anders was. Hij was aan het nadenken hoe en wat. Wat uit de wegruimen, de consequenties en alles wat daarbij toebehoort. Hij dacht vaak aan het onderwerp moord, oftewel in het algemeen: criminaliteit, en nu nog steeds, want uit de wegruimen is niet zomaar conciërge werk, nee, dat was moord, en geen weg leegmaken van afval et cetera. Een stem klonk, door de gedachtes van L, melodieus in zijn oren, wat L zijn aandacht weer op de jongen liet richten. De blonde jongen met groenkleurige ogen. 'Behind Green Eyes'. De stem klonk, alhoewel deze ook al melodieus klonk, geamuseerd, dat L opviel. 'Aangezien het niet toebehoort aan het conciërge vak.' sprak L toen, met de kleinste emotie in zijn stem. De emotie was een 'kille' emotie, en dus ook een 'koude' en een 'duistere', iets wat veel mensen bang maakte, vooral als L het liet horen. L stond op, van de roodkleurige glijbaan, met enkele graffiti bewerkingen erop, en liep naar het hobbelpaardje, dat je zelf moest laten hobbelen, door op en neer te gaan. L ging erop zitten, maar niet zoals het hoorde, hij zat er verkeerd op, dus als voorbeeld: 'Als je goed zat, keek je naar het noorden, maar L keek naar het oosten.' L keek de jongeman aan, en bestudeerde hem binnen een paar seconde, die zoals eerder een periode van stilte en rust naar boven bracht. Hij zag zoals iedereen, een normale kleding, en een normale expressie op zijn gezicht. Mooi, dat had L weer, een - vermoed - moordenaar waarvan er geen enkel bewijs is. L pakte een klein briefje uit zijn broekzak, die heel precies gevouwen was, in een kleine A6, oftoewel erg klein, zoals de bovenkant van een Rubik Kubus. Hij pakte, zonder enige toestemming de hand van de jongen, en duwde beide zijn duim én wijsvinger op het papier, voor vingerafdrukken. L stopte het papiertje weer terug in zijn zak, en wou teruglopen, naar waar hij vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace

Ace


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : voor jullie een vraag, voor mij een weet

Character sheet
Leeftijd: 20
Shinigami/Meester: /
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 1:46 pm

'Aangezien het niet toebehoort aan het conciërge vak.' Ace hield zijn hoofd schuin. Nog voor hij kon reageren pakte de man ineens zijn hand vast en duwde zijn duim en wijsvinger op het papier. Snel trok Ace zijn hand terug en voor de man twee stappen kon zetten had hij diens arm al vastgepakt. Hij draaide de arm van de man achter diens rug en hield een van zijn werpmesjes tegen zijn keel. "Waar was dat goed voor?" fluisterde hij in de man zijn oor. De geamuseerde toon in zijn stem was verdwenen en het enige wat je hoorde was kille woede. Niemand raakte hem aan zonder toestemming, alleen diegene die dood wilde deed dat. Maar aangezien hij nieuw was in deze stad kende maar een paar mensen zijn reputatie zoals de man die zijn neef dood wilde. De man was waarschijnlijk zo'n achterlijke onderzoeker die zijn identiteit wilde weten. "Je moet geen moeite doen om te weten te komen wie ik ben, je kan het ook netjes vragen." Langzaam liet Ace het mesje terug in het daarvoor bestemde zakje glijden en liet de man los. Hij had geen zin in moord vandaag, misschien dat hij deze man later nog ging opzoeken. Op zijn gemak slenterde hij terug naar de schommel en ging terug zitten. De man strak in de gaten houdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
L

L


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-07-10

Character sheet
Leeftijd: 25
Shinigami/Meester: Geen
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 2:30 pm

- Oef, was topictitel vergeten. -

L keek naar de man, die nu zijn hoofd schuin hield. Hij wist eigenlijk niet of het wel een man, of een jongen was. Dat was te vertellen naar leeftijd en gedrag toe, en waarschijnlijk was het een man, want na twee stappen werd hij in een bepaalde greep gelegd, en hij werd met een soort moorddreiging geconfronteerd. L zag dat, na een kort poosje van rust, kalmte en stilte, de man zijn mes wegtrok. L had inmiddels al een plan gemaakt, naja, eerder een strategie. Alhoewel het niet nodig was.. Gelukkig had L zoiets al eerder meegemaakt, dus liet hij geluidloos en geruisloos zijn voet tussen de benen, die wagenwijd open stonden, en trok daarbij de rechtervoet naar voren, waarbij de man viel, en L uit de greep verlost raakte. Hij had zijn handen nog steeds in zijn zakken zitten. Hij keek naar de man, die nu op de grond lag. Het kon zijn dat hij tegen het bankje, dat gevaarlijk dichtbij de twee in de buurt zat, aangeklapt was, wat een waarschijnlijk erg pijnlijke wond veroorzaakte, die zelfs fataal kan zijn. L wist wel zeker dat het wel degelijk niet fataal was, dit moment, en liet dus langzaam zijn voet op de man stappen. Hij duwde de man een tikkeltje dieper het zand in, althans, een poging, aangezien L zijn voet extra hard tegen de man aanduwde. Nog geen enkele expressie of emotie in L's gezicht was te zien, alhoewel zijn ogen dodelijk leken. Als blikken - of ogen - konden doden, zou deze man wel degelijk dood zijn. Helaas kon L niet doden met zijn blikken, laat staan ogen, en al wat helemaal jammer was, was dat L zichzelf niet verraden, oftewel zelf niet moorden. L moest eigenlijk nog wel antwoorden op de man, die een enkele zin sprak, wanneer hij L in een greep pakte. 'Ik wou je vingers op dat papiertje, dat leek me wel duidelijk.' sprak L, een tikkeltje sarcastisch. 'Je bent waarschijnlijk stoerdoen, stoerdoen sukkel.' sprak L toen, nog steeds een tikkeltje sarcastisch, waarop hij ook zijn voet van de man weghaalde, en verder liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace

Ace


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : voor jullie een vraag, voor mij een weet

Character sheet
Leeftijd: 20
Shinigami/Meester: /
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 2:51 pm

'Je bent waarschijnlijk stoerdoen, stoerdoen sukkel.' Nu stonden zijn ogen in lichterlaaie, het was lang geleden dat hij nog een sukkel genoemd was. Ace stond op en liet zijn hand door zijn haar gaan. Met een goede tackel haalde hij de man onderuit en stak twee mesjes in de man zijn trui ter hoogte van zijn polsen zodat hij was vastgepint aan de grond. "Misschien heb je geluk dat ik vandaag niet in de moed ben om een leven te nemen, maar misschien ook niet." Hij liet de woorden in de lucht hangen terwijl hij de man zijn broek ook aan de grond pinde en opstond. De mesjes zaten redelijk diep in de grond zodat de man zich voorlopig niet kon losrukken. "Nieman. Noemt. Mij. Een. Sukkel. Zonder me eerst te kennen." De laatste woorden kwamen er vloeiend uit, gewoon omdat hij geen zin had om nog meer woorden aan deze man vuil te maken. Zijn ogen gleden naar een groep jongeren die haaden staan toekijken. "Bevalt het een beetje?" Riep hij naar de groep die allemaal ineens veel intresse hadden in de lucht. Ace wierp een van zijn mesjes op een van de jongeren af en pinde zijn t-shirt vast aan een hek. Rustig liep hij ernaar toe en bekeek de jongen die hem met ogen vol angst aankeek. "Wel de speeltuin slopen, maar bang zijn van iemand zoals ik." Even glimlachte hij naar de jongen terwijl hij hem terug lostrok. De rest van de jongeren wierp hij een dodelijke blik toe en snel liepen ze allemaal terug naar huis. Hij draaide zich terug naar de man toe en ging op zijn hurken naast hem zitten. "Misschien moet je eens beginnen met je naam te vertellen, misschien vertel ik de mijne dan ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 03-09-11

Character sheet
Leeftijd: 20
Shinigami/Meester: geen
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyza sep 03, 2011 3:15 pm

Rose deed haar zwarte haar achter haar oor. Ze had echt niets aan dit gebied en toch snapte ze dat ze hier heen ging. Hier waren veel mensen die een huurmoordenaar nodig hadden en veel tieners. Ze was vandaag wel in een stemming om een paar mensen te doden. Haar kille gouden keken even naar het oude speelplekje. Het was rustig op een paar tieners en twee mannen na. Ze keek even naar de tieners. Ze waren het speeltuintje aan het slopen. Ze keekeven nar de mannen. Een van hen werp een mes naar een tiener die aan de toen vast haakte aan iets. Ze glimlachte even. Ze kende de man niet eens en ze vondt hem nu al aardig. Ze keek naar de andere tieners die voorbij haar naar huis rende. Ze glimlachte eventevreden. Weer wat rustiger. Ze liep verder naar de manen toe. "Misschien moet je eens beginnen met je naam te vertellen, misschien vertel ik de mijne dan ook." hoorde ze enkel. Ze keek naar de man die het zei. Hij moest niet vel ouder zijn dan haar. Ze zuchtte en schudde haar hoofd. ,,tieners lastig vallen?"vroeg ze met een zoete stem, alleen de gene die echt naa haart stem luisterde hoorde haar eigen kille ondertoon. Ze keek naar de twee mannen. ,,de naam is Rose"zei ze rustig. Ze was niet bang dat de mannn haar iets maakte. Ze had altijd haar mes bij zich en was goed met dat ding

[sorry kort]
Terug naar boven Ga naar beneden
L

L


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-07-10

Character sheet
Leeftijd: 25
Shinigami/Meester: Geen
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyzo sep 04, 2011 3:57 am

L keek, nog steeds met een emotieloze, verveelde blik naar de man. Hij voelde zichzelf onderuit worden gehaald, en nu lag hij weer in een greep die alleen deze man, oftoewel stoerdoen sukkel zou doen. L keek de man aan, nog steeds met een emotieloze en verveelde blik. De man deed L echt niets, en L liet dat ook zo zien. Dat laat ik zomaar niet gebeuren. dacht L, waarop hij zijn voeten in een kruis legde, en die door zich naar zijn hoofd toe te trekken om vervolgens de man tussen zijn benen te wurgen. Met nog een simpele beweging, kon hij deze man zijn nek breken. Hij keek naar de twee mesjes. 'Dreigen met wapens is voor watjes. En ik noemde je daarnet toch een sukkel, of wil je zeggen dat ik niemand ben?' klonk L zijn stem wijs, maar nog altijd een verveelde. L bewoog kort, en trok zichzelf omhoog met de man als een steuntje, waarop hij nu op het zand zat, met het hoofd van de man tussen zijn gekruisde benen. 'Misschien heb jij geluk, dat ik niet doodde.' sprak L toen, zonder enige emotie in zijn stem, waarop hij even strak trekte aan zijn been, waarop de man een harde klap bij zijn keel kreeg, die hem voor een tijdje kon verlammen. Of dit zo was, wist L niet. L stond hierbij op, en wou weglopen, maar toen zag hij een meisje, met ravenzwart haar. Hij keek naar de man, maar liet zijn ogen vervolgens glijden over het meisje. Hij keek vervolgens, helaas maar nogmaals naar de man, aangezien hij diens stem hoorden. 'Anata no orokana no nonedesu.' sprak L toen, op z'n japans. L kwam ook uit Japan, dus die taal kwam ook vloeiend en als een professioneel over. L liep hierbij verder, zonder nog maar een sprankeltje aandacht aan het meisje, noch aan de man te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace

Ace


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : voor jullie een vraag, voor mij een weet

Character sheet
Leeftijd: 20
Shinigami/Meester: /
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyma sep 05, 2011 11:59 am

De klap deed Ace niks, aangezien Elena ooit iets had gedaan waardoor je hem op die manier niet meer kunt verlammen. Rustig staat hij op en loopt achter de man aan. "Volgens mij waren we nog niet klaar." Met een goed gemikte tackel dwong hij de man de grond op en hield hem deze keer zelf vast. "Ik ken een goede invastigator die jou op je plek kan zetten." Eigenlijk vertelde hij maar de halve waarheid. Hij kende inderdaad een goede invastigator, maar had haar al lang niet meer gezien. Ace keek naar de lucht en dacht terug aan hoe hij Elena had geholpen met het verwerken van haar verdriet. Daarna keek hij teur naar de man, liip om hem heen en pinde diens polsen boven de man zijn hoofd.

[aargh, inspiloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
L

L


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-07-10

Character sheet
Leeftijd: 25
Shinigami/Meester: Geen
Sterftegetal: 0

nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Emptyvr sep 09, 2011 12:18 pm

L keek de man genadeloos aan. Hij bestudeerde zijn spieren en botten, waarbij ook zijn bewegingen. Elke seconde telt, iets wat L al heel lang geleden had geleerd. Seconden kunnen dodelijk zijn, zoals met een pistool. Zoon kogel vliegt een paar honderd km per uur, oftewel binnen in één enkele seconde, precies 0.49 milliseconde ging een 50. Action Express kogel. Zoon kogel had L ooit ontweken, eerder geblokt. Door zijn hoge intelligentie, en een IQ van 309, kon hij een kogel blokken, als hij wist waar en wanneer deze kogel werd afgeschoten. Hij blokte eerst een kogel met zijn nagel, oftewel een goed bewijs dat L niet zomaar een slim persoon was. Een kogel bestond uit 5 delen, de kogelpunt, een huls, het kruit, het slaghoedje en een bodem, natuurlijk. Hij zag de man nu opstaan, en hoorde daarbij ook zijn stem. 'Irritant ventje.' sprak L, waarop hij een diepe zucht slaakte. Hij voelde zichzelf weer vallen, maar liet dit niet toe, aangezien hij met een snelle beweging zijn handen op de grond duwde, en zich van de grond afzette, waarop hij achter de man belandde. De man greep blijkbaar mis, zo te zien, en L kon hem nu makkelijk doden. Normaal had hij geen pistool bij zich, een mes, of wat dan ook, maar het kon gewoon met een houten stok. Hij pakte een dikke tak op, die een van de jongeren eerder mee had genomen, en liet deze richting de jongeman zijn enkel vallen. Dit kon voor een kneuzing of botbreuk zorgen, waardoor je bijna van de pijn niet meer kon lopen, op die voet. Hij keek de man kil aan, alhoewel dit niet te zien was aan L's blik. 'Ik ken een goede investigator die je op je plek kan zetten.' herhaalde L de man, doelend op zichzelf. Hij vond zichzelf, en heel veel anderen ook, aangezien hij wereldwijd internationaal bekend was over de hele wereld als een van de beste detectives, oftewel: Investigator.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nobody can touch me without pain Empty
BerichtOnderwerp: Re: nobody can touch me without pain   nobody can touch me without pain Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nobody can touch me without pain
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond the Limit :: Aarde :: Verlaten Speeltuin-
Ga naar: