Beyond the Limit
Welkom op Beyond the Limit!

::Groep aanvraag:: 2pt455z
Beyond the Limit
Welkom op Beyond the Limit!

::Groep aanvraag:: 2pt455z
Beyond the Limit
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ::Groep aanvraag::

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Beyond Birthday
Admin
Beyond Birthday


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Source of Silence

Character sheet
Leeftijd: 25 jaar.
Shinigami/Meester: Geen.
Sterftegetal: 0 keer

::Groep aanvraag:: Empty
BerichtOnderwerp: ::Groep aanvraag::   ::Groep aanvraag:: Emptyma jun 21, 2010 6:07 pm

Een bestaande groep/organisatie/team/etc. hebben is als Investigator handig om door middel van teamwork Killers op te sporen en uit te schakelen, voor Killers geeft het een grote gelegenheid ijzersterk te staan en Neutralen kunnen verscheidende groepen oprichten, van anti-Investigator tot anti-Killer of beide. Een groep aanvragen is niet moeilijk. Je maakt gewoon een topic aan bij de desbetreffende sectie en geeft er wat informatie over je gewenste groep, houdt de leden bij, als je wilt verzin je wat rangen en plaats er eventueel een banner bij. Wanneer ik vind dat de groep er mag komen, plaats ik een post dat het geaccepteerd is. Daarna mag je leden gaan zoeken of mogen geïnteresseerden zich in je groepstopic aanmelden en kun je een eigen schuilplaats of groepslocatie uitzoeken. Hoe actiever je bent, hoe meer kans je maakt. Meer goede groepen dan slechte of andersom wil ik juist voorkomen. Ik wil het een beetje constant houden dat geen enkele kant te 'overpowered' wordt. Bijvoorbeeld dat Killers nog maar weinig kans maken doordat er zoveel Investigator-groepen zijn. Daarom zal ik niet iedere groep accepteren, maar ik doe wat ik kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://beyondthelimit.forumtwilight.com
 
::Groep aanvraag::
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond the Limit :: Algemeen :: Groepen, organisaties en teams :: Informatie Groepen-
Ga naar: