Beyond the Limit
Welkom op Beyond the Limit!

Searching for someone. 2pt455z
Beyond the Limit
Welkom op Beyond the Limit!

Searching for someone. 2pt455z
Beyond the Limit
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Searching for someone.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
L

L


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-07-10

Character sheet
Leeftijd: 25
Shinigami/Meester: Geen
Sterftegetal: 0

Searching for someone. Empty
BerichtOnderwerp: Searching for someone.   Searching for someone. Emptydo jul 22, 2010 10:20 am

Azekay, de Shinigami vloog gewoon rustig door Death Pitch Village, hij was toch onzichtbaar voor de mens. Tenzij ze al dood zijn geweest. Azekay stopte bij een plek waar het bordje hangde ''Zone X- Keep out''. Azekay, die was toch onzichtbaar voor de mens dus hij ging er gewoon in. Maar hij hoorde voetstappen en hoorde ook. ''Tijd om wraak te nemen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 26-06-10

Character sheet
Leeftijd: 20
Shinigami/Meester: Nobody rule me, i rule them
Sterftegetal: 0

Searching for someone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for someone.   Searching for someone. Emptyza jul 24, 2010 9:37 am

Een vrouw met zilver/witachtig haar liep over het zone-X terein, zij was niet bang voor deze plek, zelf was zij een killer, iedereen met gezond verstand was bang voor haar. Haar rode ogen schoten over het terrein, zelf was Ayano nooit gestorven en zij was het niet van plan ook. Ze keek op, een bord... Keep out Ayano snoof, mooi niet, als zij daar heen wou, ging ze daar heen niemand die haar tegen zou houden, zo was ze niet ingesteld. ze gleed als een spook voorbij de hekken, eigelijk ging ze door de hekken heen waar een groot gat zat. Haar mysterieuse blik bleef hangen bij een paar schaduwen. Ze zeiden iets maar het was niet te verstaan. Ze hoorde iets achter haar een man, 'Een wat doet een meisje als jij hier op het terrein' Ayano snoof, Meisje... Hoe durfde hij, ze was volwassen dus een meisje was hier niet op zijn plaats ze draaide zich met een ruk om en keek de man fel aan, 'Wie noem jij hier een meisje,Jochie' snauwde ze en zetten een paar stappen in zijn richting. Haar blik was fel, mysteries en ze was duidelijk beledigd. De man gromde, 'Hoe durf je zo'n toon te slaan tegen mij, je zult boete' Ayano trok haar wenkbrouw op, 'Pardon?' De man gromde, 'Je heb me wel gehoord' Ayano sloeg haar ogen ten hemel en keek hem daarna weer fel aan. Ze spuugde recht in zijn gezicht, haar spuug gleed langs zijn gezicht, een grimas verscheen op Ayano's gezicht. Ze lachtte psychopatisch, 'ik boete, grapje zeker' ze keek hem weer fel aan met een grimas op haar gezicht. De man haalde een mes te vooschijn en Ayano schudde haar hoofd, 'Je zult met iets beters moeten komen, jochie' Haar hand schoot naar haar zakken en haalde er een revoler uit en plante die op de slapen van de man binnen een paar seconde, 'Pieeuww, Boem' zei ayano sarcaistisch. 'Je zult van betere huizen moeten komen om mij te verslaan' zei ze met een grijns van oor tot oor. De man stak met zijn mes maar miste haar nog net. 'Dat had je niet moeten doen' Zei ayano droogjes en haalde de trekker over. Een knal, de man zakte ineen en bleef liggen waar hij lag. Ayano deed haar revoler weer terug op zijn plek en keek naar de dode man waar het bloed uit zijn hoofd liep en op de grond druppelde, 'Tot ziens' zei ze noncholant en grijnsde even. Ze draaide zich om en liep verder, Nee ayano was geen makkelijke vrouw, geen makkelijke prooi en geen makkelijk doelwit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Searching for someone.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond the Limit :: Aarde :: Death Pitch Village :: Zone X-
Ga naar: